Bionic Plus este partener al Master Computers, care are o experienţă importantă în domeniul soluţiilor fiscale, a realizat o multitudine de sisteme proprii de tip Point of Sale (PoS) şi furnizează echipamente pentru un număr important de sisteme realizate de parteneri români şi străini. Toate sistemele realizate de Master Computers deţin omologările şi avizele necesare eliberate de organismele române abilitate (Ministerul de Finanţe şi Institutul de Tehnică de Calcul).
POS2012 - ROMPOS este un sistem de tip Point of Sale de ultimă generaţie, dezvoltat de Master Computers pe baza experienţei dobândite în mai mult de 12 ani în retail.
Primul sistem de tip POS a fost dezvoltat în anul 2000. De atunci, aplicaţia a fost imbunătăţită în permanenţă cu noi facilităţi, prin update-uri anuale. ROMPOS 2012 este însă o aplicaţie complet nouă.
Faţă de versiunea precedentă, interfaţa grafică a fost schimbată radical devenind mult mai ergonomică; a fost prevazută posibilitatea utilizării pictogramelor pentru scurtături; se pot implementa cu uşurinţă scheme de discount şi promoţii; a apărut modul de lucru offline; a apărut posibilitatea de “parcare” a unui bon curent.
Funcţionalităţi principale ROMPOS
Avantaje
POS 2012 - PECOPOS este un sistem de tip Point of Sale de ultimă generaţie, dezvoltat de Master Computers pe baza experienţei dobândite în mai mult de 12 ani în retailul specific staţiilor de carburanţi.
Primul sistem de tip PoS a fost dezvoltat în anul 2001. De atunci, aplicaţia a fost imbunătăţită în permanenţă cu noi facilităţi, prin update-uri anuale. PECOPOS este însă o aplicaţie complet nouă.
Faţă de versiunea precedentă, interfaţa grafică a fost schimbată radical devenind mult mai ergonomică; a fost prevazută posibilitatea utilizării pictogramelor pentru scurtături; se pot implementa cu uşurinţă scheme de discount şi promoţii; a apărut modul de lucru offline.
Funcţionalităţi principale PECOPOS
Avantaje
EUROPOS EXCHANGE reprezintă soluţia ideală de înregistrare şi gestiune a vânzărilor pentru casele de schimb valutar. Flexibilitatea sa permite să fie perfect adaptată oricărei cerinţe concrete, iar performanţele sale sunt o garanţie a investiţiei. Europos Exchange utilizează o imprimantă matricială sau termică robustă, de tip Epson, şi un display pentru client.
Configuraţia tipică pentru o casă de schimb valutar:
GestPOS 2000 este un sistem de gestiune special proiectat şi realizat pentru magazine, stații de carburanți şi unități comerciale en-gros.
Sistemul oferă utilizatorilor posibilitatea unui control eficient asupra stocurilor existente în punctele de lucru, permiţând vizualizarea în orice moment a stocurilor curente, ca şi a unui set de rapoarte specifice activității din zona de Back Office.
De asemenea, asigură schimbul de date între punctele de lucru şi sediul central/depozit în vederea unei evidențe stricte a stocurilor, transmiterea către punctele de lucru a NIR-urilor şi primirea de comenzi de la acestea.
GestPOS 2000 poate rula pe un sistem conectat în reţea cu sistemul de la Front Office pe care rulează ROMPOS 2000 sau, în cazul magazinelor mici, poate rula pe acelaşi sistem.
Facilitati standard GESTPOS 2000
Principalele avantaje ale sistemului:
Funcţionalităţile sistemului:
nomenclatoare
prețuri de vânzare
promoţii
un produs la unul sau mai multe magazine. Asocierea poate fi privită ca o asociere produs-magazin sau magazin-produs;
un produs la unul sau mai mulţi furnizori
preţ liber (poate fi stabilit la nivelul locaţiei de vânzare)
fără strategie (doar la nivel de produs)
preţ standard
preţ standatd cu limite definite
preţ standard +/- % diferenţa prestabilită
modul de pontaj, inclusiv echipamente dedicate – disponibil opţional
modul de gestiune depozit – disponibil opţional
modul de inventar utilizând terminale wireless - disponibil opţional
situaţia încasărilor
situaţia vânzărilor
situaţia punctelor acumulate/răscumpărate
raport dedicat pentru modulul de pontaj
Este destinat, în primul rând, companiilor care urmăresc îndeplinirea unor obiective clare, măsurabile.
Modulul este unic prin informaţiile precise pe care le oferă fiecărui manager şi antreprenor:
Master Business Intelligence încorporează tehnologie de ultimă generație, prelucrează și analizează un volum semnificativ de date, aducând informații despre articole, parteneri, cash-flow, profit, discount-uri, stocuri etc.
Modulul se integrează nativ cu suita de soluții pentru retail Rompos, Gestpos, Master HeadOffice, dar poate folosi ca sursă orice bază de date sau fișier Excel.
Master BI se conectează la una sau mai multe baze de date simultan și preia toate informaţiile necesare realizării rapoartelor specifice.
Modulul Master BI livrează rapoarte predefinte ca structură, cu posibilitatea de configurare și implementare a unor rapoarte custom-made. Toate rapoartele pot fi salvate și exportate.
Master Business Inlelligence oferă o gamă largă de rapoarte și analize:
Master Computers, în parteneriat cu compania SoftOne, propune soluții ERP inovatoare pentru gestionarea resurselor afacerii, soluții care asigură un grad ridicat de personalizare și adaptare la particularitățile fiecărui tip de business.
Soluțiile software de business Soft1 (ERP, CRM, BI) funcționează identic atât pe serverul clientului, cât și în Cloud, cu un grad de flexibilitate de 100%.
Prin adoptarea unei soluții software în Cloud, beneficiind de avantajele tehnologice oferite de platforma Windows Azure, care asigură maximum de disponibilitate și securitate, firmele care nu doresc investiții mari în infrastructura IT au acces la cele mai moderne tehnologii din lume, la fel ca și companiile multinaționale, dar la costuri mici.
SoftOne este lider de piată în segmentul Cloud ERP / SaaS, cu peste 3.000 de instalări în cloud, în timp ce Soft1 ERP este folosit de peste 17.000 de companii internaționale.
La nivel național, soluțiile complete și moderne Soft1 ERP au fost implementate de echipa noastră pentru o gamă largă de agenți economici, cu domenii de activitate diferite, dintre care amintim: Enescu SRL, Dionis Prestcom SRL, Mirus ABC.
Abordarea noastră urmărește dezvoltarea unor pachete (pre)configurate standard, pe verticale de industrii.
Această abordare permite accelerarea implementării în cazul clienților cu procese de afaceri similare configurării “standard”.
În același timp, există și posibilitatea configurării sistemului de la zero, pe baza analizei proceselor, pentru implementarea tuturor proceselor de afaceri specifice unui client.
Contact 0359.415.868